11 Ocak 2014 Cumartesi

AKP'nin Küfürcü Milletvekili Zeyid Aslan Yargıçlar Sendikası Başkanı Ömer Faruk Eminağaoğlu'na Uçan Tekme Attı

AKP'nin Küfürcü Milletvekili Zeyid Aslan Yargıçlar Sendikası Başkanı Ömer Faruk Eminağaoğlu'na Uçan Tekme Attı
Adalet Komisyonu toplantısına AKP Tokat milletvekili  Zeyid Aslan'ın Yargıçlar Sendikası Başkanı Ömer Faruk Eminağaoğlu'na uçan tekme atması damga vurdu. AKP Tokat milletvekili Zeyid Aslan HSYK kanun teklifinin görüşüldüğü Adalet Komisyonu toplantısında Yargıçlar Sendikası Başkanı Ömer Faruk Eminağaoğlu'na uçan tekme attı. Eminağaoğlu yaptığı açıklamada, ''Hayatımın ilk dayağını yedim'' dedi.

Yargıçlar Sendikası Başkanı Ömer Faruk Eminağaoğlu yaptığı açıklamada,"Hayatımda ilk dayağı, tekme tokadı Meclis'te yiyorum. Eğer bu Meclis'te demokrasi böyleyse çıkmıyorum. Yargı için bunlara katlanırım. Ben burada yargının sivil örgütü adına bulunurken tekme yiyorsam konuşturulmadan yasa çıkartılmak isteniyorsa demek ki, yasa çıkınca bütün yargıç savcılar nasıl tekme tokat altında kalacaklar. Yargı nasıl linç edilecek. Bana atılan tekme yargıya atılan tekmedir. Bütün hukuki yollara başvuracağım.'' dedi. 

AKP milletvekili Zeyid Aslan, TBMM'de milletvekillerine ve kadın gazetecilere yaptığı küfürlerle gündemde olan bir milletvekili. Ömer Faruk Eminağaoğlu'na uçan tekme savuran  Zeyid Aslan daha önce de CHP'li vekiller ve Meclis'teki kadın gazetecilere söylediği sözlerle gündeme gelmişti. 

Aslan, CHP’li Tunceli milletvekili Kamer Genç’e “senin ananı si.....im” demiş, Meclis'te görev yapan kadın gazetecilere ''Ben de sizin bacak aranızı çeksem...'' diyerek tehditler savurmuştu. Aslan, CHP Grup Başkanvekili Muharrem İnce'ye ise “senin kıç...nı si....im.” diye küfretmişti.