23 Ocak 2014 Perşembe

İran Cumhurbaşkanı Davos'tan Uyardı Suriye'de Teröristlere Yardım Eden Ülkelerin De Sırası Gelecek

İran Cumhurbaşkanı Davos'tan Uyardı Suriye'de Teröristlere Yardım Eden Ülkelerin De Sırası Gelecek 

İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani Davos'tan Suriye'deki teröristlere yardım eden ülkeleri uyardı. Ruhani, Suriye'de teröristlere yardım eden ülkeler seslenerek "Bu durum onların çıkarına olmayacak ve sıra onlara da gelecek" dedi. 

İsviçre'nin Davos kentinde düzenlenen Dünya Ekonomik Forumu toplantısında Suriye'ye ilişkin soruları yanıtlayan Ruhani, Suriye'de teröristlere yardım eden ülkeleri uyararak sıranın onlara da geleceğini söyledi.

İşte Ruhani'nin basına yaptığı açıklama: 
Bölgeden ve hatta diğer kıtalardan gelip bazen halkı ve zaman zaman kendi kendilerini öldüren terörist grupların Suriye'de bulunması üzüntü vericidir. Teröristlerin Suriye'den çıkarılması için hepimiz çaba göstermeliyiz. Teröristleri destekleyen ülkelere seslenmeliyiz, bu durum onların çıkarına olmayacak ve sıra onlara da gelecek. 
Suriye'de özgür seçimlerin yapılması için uygun koşullar oluşturulmalıdır ve halkının kullanacağı oya hepimiz saygı göstermeliyiz. Dışarıdan herhangi bir devlet ve güç, Suriye halkı adına karar veremez.